niedziela, 9 października 2011

Słodka


Słodka kartka z motywem kulinarnym na wyzwanie Kartkowe#2 do Scrapujących Polek
Obowiązkowy motyw: coś okrągłego (ćwiek) oraz kokarda.


Wykorzystałam motyw kartki - namiotu, czyli tzw. tent card, na którą tutorial można znaleźć np. TU


Babeczka przyklejona na półokrągłej "podstawie", jest dość mocno odstająca, czego nie widać na zdjęciu.
Puszysty "krem" powstał z kawałka taśmy tiulowo-różanej (Allegro) pomazanej brokatem w kleju Stickless ze scrap.com.pl

***

Blogger wstawia mi w tekście jakieś idiotyczne "linki" do istniejących już w poście zdjęć, których nie widzę w edycji tekstów, też tak macie?


LinkLink

7 komentarzy :

  1. Tak, jak próbuję pisać pod zdjęciem to mi się tak robi, ja radzę sobie z tym tak, ze najpierw piszę tekst (cały) daję kilka enterów tam, gdzie ma być zdjęcie, ustawiam tam kursor i wtedy wstawiam zdjęcie.

    Kartka bardzo ładna, a ta babeczka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bajerancka karteczka!!! Śliczna jest, a przy tym nieprzeładowana, taka elegancka!
    Ja przy motywie kulinarnym poległam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam! słodka :)
    z bloggerem, póki co odpukać ;), nie mam problemu

    OdpowiedzUsuń
  4. Babka bajerancka, wypasiona! a może raczej wypieczona:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)