środa, 18 stycznia 2012

Dla Najlepszej Wróżki


Wróżkowa kartka dla Najlepszej Wróżki :)


***

W związku z tym, że w moje łapki dostała się fantastyczna książka, już jakiś czas temu postanowiłam podziękować Autorce w namacalny sposób :)


Książka (wraz z płytą) jest fantastyczna, zakochałam się w niej i ja i moja córka, a to należało uczcić :)
Więc Autorka, nasza dobra Wróżka, otrzymała taką karteczkę, delikatną i wróżkową.

***

A jeśli Czytelniczki mają dzieci w wieku przedszkolnym/młodszym szkolnym - jest to obowiązkowa pozycja w Waszej biblioteczce!
Zarówno w domu jak i w szkole słucham płyty na okrągło, dzieciaki ją uwielbiają.
Wiersze w bajecznej interpretacji świetnych aktorów, np. Anny Dymnej oraz melodyjne, dziecięce piosenki - CUDO :)
A jeśli ktoś ogląda MiniMini - to z tej płyty pochodzi piosenka "Cukierki cukierki", a wiele tam jeszcze świetnych przebojów :)


5 komentarzy :

  1. Cudna karteczka! Delikatna, jak dla Wrózki przystało:)
    I ja też bardzo lubię Dobre Wróżki:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, piękna!!! I z przesłaniem!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kartka! A po książke jutro biegnę do księgarni bo naprawdę mnie zachęciłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujęza podpowiedź, dam znać mamie, żeby kupiła wnusi :)
    Kartka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna wróżka :D
    lubię te bajkowe klimaty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)