środa, 26 września 2012

Połamałam...


 ...sobie głowę.
A wszystko to z powodu wyzwania na Craft Artwork:
Zadanie jest twórcze i niebanalne, bo należy ze słowa pięćdziesięciogroszówka wydobyć inne słowa, przynajmniej 3 i ułożyć z nich sensowną frazę. Praca oczywiście w formacie "mini" - nie powinna przekraczać wymiarów 10 na 15 cm.

Stworzyłam tag:

 

Smutne te dzieci, poważne. Ciekawe, z jakiego powodu milczą...


 W tworzeniu taga udział wzięły cudne media, jakimi obdarowała mnie Tores, między innymi Distress Stain, które już pokochałam.


To chyba nie jedyna praca, jaką zgłoszę na to wyzwanie :)


14 komentarzy :

  1. Nawet nie wiesz, jak bardzo czekałam na Twoją pracę tak zapowiadaną :D
    Genialnie skomponowane zdanie i sam tag wspaniały!
    Dziękuję za udział :*

    OdpowiedzUsuń
  2. gorgeous tag!! Love the use of white pen and the red "splash"!

    OdpowiedzUsuń
  3. I co, chlapią one faktycznie, te distress stain?
    Bardzo ładne słowa wybrałaś, też muszę się za to zabrać, ale wiesz, ten kapelusz...

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, musiało nieźle zamurować tą piątkę, że w takiej ciszy siedzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I really love your tag.I like the way you have used the white pen. I wish I could say this in Polish.

    Carol

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne słowa znalazłaś! a dzieci w ciszy, to chyba na melisie, co? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo tej melisy by musiało być :D

      Usuń
    2. ja tu nie chciałam mówić o czymś innym ziołowym na uspokojenie, bo mnie jeszcze acta zlokalizują i będę miała nalot na chatę ;)

      Usuń
  7. Świetna praca! A te dzieci to takie smutne, bo mało witamin mają ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)