środa, 14 stycznia 2015

UmWowStudio - here I come :D



Hello :)
Today is my first blog post at UmWowStudio's blog.
I've created an art journal page 
about dreams and finding Neverland.

Witajcie :)
Dziś mój pierwszy post na blogu UmWowStudio.
Stworzyłam stronę art journala 
o marzeniach, snach i znajdowaniu Nibylandii.


I've created my background with 
some shiny sprays and embossing powders.
Chipboards are covered with embossing powder
 and they have some little shiny spots

 - HERE I will show you, how I created this effect

Tło stworzyłam z pomocą mgiełek Lindy's Stamp Gang
oraz pudrów do embossingu tej samej firmy.
Tekturki są również pokryte pudrem
 i mają błyszczące plamki.

Na blogu UmWowStudio przedstawiłam 
mały tutorial, jak można uzyskać taki efekt :)
(Klikamy w link :) )





I have used:
Użyte materiały



2 komentarze :

Dziękuję :) // Thank You :)