środa, 20 kwietnia 2016

Sign of the time


Witajcie!
Dziś zestaw ATC z użyciem pszczelego wosku,
odrobiny mediów i części zegarków.
Ten temat kojarzy mi się z rozsypką, 
ze znakiem, jaki czas zostawia w nas 
i w naszej rzeczywistości, 
z przelotnością i niestałością. 
I tak właśnie go zinterpretowałam.

Hello!
Today my ATC set with some beeswax, 
a drop of mixed media & clocks parts. 
 I was thinking for a while, 
what does this theme mean to me. 
And it means "broken". 
This is what the time does with us, 
our life. This is how I understand this.





16 komentarzy :

  1. Obśliniłam monitor....cudne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i ciekawa interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. krásne!!! a jedno budem mať doma..❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Nádhera. Krása. atd.... jen bych vše opakovala. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje ATC kojarzy mi się z rozsypanymi drobinami czasu :) świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ładny komentarz- mnie też już tak się kojarzy...

      Usuń
  6. These ATCs are outstanding! love love love them! BArbara

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykłe... I ta rozmywająca się płynność jaką uzyskałaś na tych ATCiach! Kapitalne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca.Co za detale...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) // Thank You :)